Design thinking a la biblioteca

Aquest dijous 15 de juliol ha tingut lloc a la biblioteca el primer taller de pensament de disseny o design thinking per a repensar l’espai de l’hemeroteca que volem transformar al llarg del proper any. El taller està format per professors de la nostra Facultat, tant de CAV com de GIDD, alumnes dels dos graus, un representant de la Unitat de Projectes del CRAI i un de la nostra biblioteca, l’Èlia Romaní. El taller el conduïa l’Anna Ripoll, d’Intuïtiva.

Font: Pensament de disseny per a biblioteques. 1a ed. Barcelona: COBDC, 2019, p.6

El disseny thinking, el pensament de disseny, és un mètode, un enfocament, una mentalitat per generar idees innovadores que es basa en solucionar les necessitats de l’usuari. El COBDC va traduir el manual de pensament de disseny per a biblioteques. Aquí teniu els enllaços:

Aquí podeu veure diferents moments d’aquest primer taller:

One thought on “Design thinking a la biblioteca

Add yours