Passaport a la professió

El passat dimecres 16 de desembre el Lluís Anglès, el nostre tècnic especialitzat de tarda, va participar al Seminari de Passaport a la professió que organitza la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals i el SAE dirigit als alumnes de primer del grau de Gestió d’informació i documentació digital i doble grau d’Infocom. Es tracta de la segona participació de la biblioteca -la primera la va fer Èlia Romaní el 27 de novembre – en les activitats del Passaport a la professió.

El Lluís Anglès presentava la ponència elaborada conjuntament amb l’Èlia Romaní, “El procés de creació d’una exposició al CRAI BIMA“, on es detalla el procediment d’ideació, creació, muntatge i difusió de les exposicions de la biblioteca, una manera de posar en valor la col·lecció de la biblioteca.

L’exposició es pot veure en aquest vídeo, a continuació de la ponència inicial de la Sara Guasteví, professora de la Facultat i community manager i documentalista de l’Espai de Documentació i Recerca del Museu de la Música que ha presentat els projectes del Museu a les xarxes socials.

Mes informació:

Start a Blog at WordPress.com.

Up ↑