Visita de l’alumnat de Serveis als usuaris de GIDD

El passat dimecres, l’alumnat de l’assignatura de “Serveis als usuaris” de segon de Gestió d’Informació i Documentació Digital, juntament amb la seva professora Concha Rodríguez, van tornar a visitar la biblioteca com a complement a la sessió de formació d’usuaris que vam fer a la seva classe. En aquest cas, l’objectiu de la sessió era explicar el procés de creació d’una exposició a la nostra biblioteca. La formació va finalitzar amb la visita a l’exposició que tenim a la biblioteca de “Documentalista audiovisual, una professió polièdrica“.

Recordeu que podeu sol·licitar-nos formació específica des de la nostra pàgina del CRAI, a més, podeu consultar la programació de cursos i tallers que s’ofereixen a les diferents biblioteques.