Plataformes de llibres electrònics al CRAI UB

Bloc de Lletres

Destaquem algunes de les plataformes de llibres electrònics a les quals tenim subscripció mitjançant el CRAI de la Universitat de Barcelona:

Molts dels llibres electrònics que podem trobar mitjançant la cerca del catàleg a Cercabib són de la plataforma eLibro.net.

La col·lecció a la qual estem subscrits (eLibro Cátedra España) inclou llibres d’editorials com Díaz de Santos, FCE, Herder, Iberoamericana/Vervuert, McGraw Hill o Verbum així com de moltes editorials universitàries.

Els llibres es poden llegir directament des de la mateixa plataforma o descarregar i llegir-los fora de línia mitjançant la mateixa app de lectura d’eLibro.

Imatge d'exemple de llibre a eLibro

• Guies:

Vídeo amb les diferents funcionalitats del lector en línia (subratllat, anotacions, marcadors, etc.).

– Si preferiu llegir els llibres descarregats, aquest altre vídeo explica com instal·lar l’aplicació.

Canal de Youtube d’eLibro.net.

La plataforma de llibres digitals Biblioteca virtual Tirant permet accedir a una biblioteca especialitzada en…

View original post 41 more words