Activitats al CRAI BIMA per Sant Jordi: punts de llibres, roses de paper i fragments literaris

Com ja és costum, des del CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals volem celebrar la festa del llibre i la rosa a la nostra manera, amb les següents accions:

En primer lloc, ja podeu venir a buscar el punt de llibre de Sant Jordi d’enguany. Com cada any, el CRAI ha preparat un punt per l’ocasió, aquesta vegada els han fet amb la col·laboració de The Steinbeck Institute de la Universitat de Stanford i estan dedicats al 120è aniversari del naixement i el 60è aniversari del Premi Nobel de l’escriptor John Steinbeck.

En segon lloc, hem volgut participar, per segon any consecutiu, ajudant a la Comissió de Dinamització Lingüística de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, liderada pel professor Amadeu Pons, amb l’activitat “Un tast de… T’agradaria continuar llegint?“. Aquesta comissió, com ja és tradició, durant uns dies empapera les parets de la facultat amb fragments literaris que venen proposats per tots els col·lectius de la facultat, a manera de suggeriment de lectures de cara a la propera Diada del Llibre.

Des de la biblioteca, enguany hem ajudat en la maquetació i muntatge, però també afegint fragments de les últimes incorporacions que han arribat al nostre fons especialitzat de novel·les sobre biblioteques i llibreries. Volem agrair especialment la participació que han fet els nostres becaris Laura Obiols i Alejandro Oya en aquesta activitat.

En tercer lloc, la darrera activitat que farem a la biblioteca relacionada amb Sant Jordi té a veure amb el ja mencionat fons de novel·la sobre biblioteques i llibreries: entre el 19 i el 22 d’abril, tothom que agafi en préstec una de les nostres novel·les, s’endurà de regal una rosa de paper imantada, feta a mà i amb materials reciclats. Podeu trobar el nostre fons de novel·les davant de la zona de sofàs. Les podreu identificar perquè tenen un teixell de color groc i el topogràfic N82.

Finalment, volem aprofitar l’ocasió per recordar-vos l’exposició virtual, encara vigent, sobre el llibre i la lectura, que vam elaborar a la biblioteca el curs passat.