Avís important: la biblioteca tanca per obres

La biblioteca tancarà les seves portes a partir del pròxim 18 de març a causa de diverses obres estructurals que s’han de fer a l’edifici. En aquesta entrada del blog us expliquem tot el que cal saber sobre l’afectació en els nostres serveis:

Per què tanca la biblioteca?

Al llarg dels pròxims mesos, a la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals s’hi faran diverses obres de millora i reparació de l’edifici que afecten l’espai de la biblioteca i impossibiliten que aquest espai es pugui fer servir:

• Renovació de l’ascensor de l’escala A
  • Reparació de diversos pilars, molts dels quals estan situats a l’interior de la biblioteca
  • Substitució d’una canonada del circuit de calefacció de l’edifici

Biblioteca provisional

A la tornada de Setmana Santa, s’obrirà una biblioteca provisional durant el període d’obres per tal de mantenir el servei de préstec, d’informació i consulta de fons. Aquest espai es posarà en funcionament a partir del 2 d’abril i es trobarà a l’antic espai del menjador de la FIMA, situada al passadís principal de la planta 0 de la facultat.

El nostre horari serà l’habitual de 8:30-20:30.

Tancament de la biblioteca: a partir del 18 de març

Obertura de la biblioteca provisional: 2 d’abril (després de Setmana Santa)

Serveis

La biblioteca provisional no disposarà de zona d’estudi per als usuaris i, per tant, instem els nostres usuaris a utilitzar la zona d’estudi del vestíbul de la planta 1 o d’altres zones d’estudi de la FIMA o qualsevol dels altres CRAI Biblioteques de la UB.

El servei de préstec, de consulta de documents i d’informació es mantindran com sempre, en la mesura del possible, així com el servei de préstec de portàtils, auriculars i carregadors a l’aula.

El servei de préstec de material audiovisual per als alumnes de CAV també es mantindrà amb normalitat.

Disponibilitat del fons

La major part del fons de monografies i les col·leccions de jocs de taula, còmics i novel·les estaran disponibles per al préstec i la consulta, però quedaran repartits en diversos espais de la FIMA. Per aquest motiu, demanem als nostres usuaris que reservin els llibres que vulguin a través del Cercabib amb antelació, ja que no tots es podran servir al moment. Si el document demanat es troba exclòs de consulta, l’equip de la biblioteca es posarà en contacte amb vosaltres per avisar-vos.

El fons de reserva també estarà disponible per a la consulta a sala, sempre que els documents es demanin amb antelació.

D’altra banda, malauradament, la major part de l’hemeroteca quedarà exclosa de consulta durant el període d’obres i només tindrem accessibles els darrers números de les revistes vives i alguns títols seleccionats. No obstant això, la majoria de revistes es poden trobar en format electrònic a través del Cercabib.

La resta de serveis i recursos virtuals continuen disponibles com sempre.

Lamentem les molèsties que aquesta situació pugui ocasionar-vos i us recordem que l’equip de la biblioteca queda a la vostra disposició per a resoldre qualsevol dubte.

Start a Blog at WordPress.com.

Up ↑