Inscriviu-vos a la IX Viquimarató d’Informació i Comunicació!

Per novè any consecutiu, tornem a organitzar la viquimarató amb l’objectiu de fer créixer el nombre d’articles relatius als ensenyaments que s’imparteixen a la Facultat i millorar la qualitat dels que ja existeixen. En aquesta pàgina de Viquimarató d’IiC 2023 trobareu els suggeriments d’articles per millorar, traduir o crear. Aquesta edició continuarem incidint en la perspectiva de gènere per tal que augmentin els continguts sobre biografia de dones i que hi participin més dones.

La jornada serà a la biblioteca, el dimecres 25 d’octubre, d’11 a 13 h. La sessió començarà amb un taller que faran membres del projecte Viquidones d’Amical Wikimedia i que es retransmetrà en directe via Zoom. Si no podeu venir presencialment us hi podreu connectar amb aquest enllaç: https://ub-edu.zoom.us/s/93242412109 (cal inscriure’s a bib.informacio.audiovisuals@ub.edu).

Hi participaran els alumnes de l’assignatura de ‘Fonts d’informació’, de segon del grau de Gestió d’Informació i Documentació Digital (GIDD) que imparteix el professor Amadeu Pons.

L’activitat es fa amb la col·laboració de la Comissió de Dinamització Lingüística de la UB.

Us animem a participar-hi… necessitem la col·laboració de tots!

Més informació:

Start a Blog at WordPress.com.

Up ↑