Vídeo de Jesús Gascón sobre l’exposició de Ranganathan

Per acomiadar L’exposició “S. R. Ranganathan (1892-1972): la felicitat del prestatge buit”, feta en commemoració dels 50 anys de la mort del bibliotecari i matemàtic S. R. Ranganathan, hem preparat un vídeo que serveix com a visita guiada. Tot seguit en podeu veure un tràiler:

L’exposició l’ha creat i coordinat el professor Jesús Gascón de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals, amb el suport del CRAI BIMA en el disseny gràfic i el muntatge, i és ell mateix qui ens narra en aquest interessant vídeo de 16 minuts la vida d’aquest personatge tan important per la nostra professió. Us el recomanem fervorosament, ja que en Jesús és un pou de saviesa. Aquí sota podeu veure el vídeo sencer:

El vídeo l’ha realitzat l’Aina Cucurull, becària a la nostra biblioteca i estudiant de 3r de CAV a la FIMA, sense la qual aquest projecte no seria una realitat.

L’exposició física s’ha pogut visitar entre l’octubre de 2022 i el gener de 2023 al primer pis de la FIMA, però la podreu seguir consultant en format virtual.