Formacions a la FIMA

Aquest primer semestre hem fet sessions de formació a la Facultat en aquests ensenyaments i assignatures:

• Màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials (dins l’assignatura del professor Pedro Rueda, 21 setembre)
  • Assignatura de “Fonaments de la comunicació audiovisual” del grau de Comunicació audiovisual (professors Xavier Riera i Luciana Sousa, 22 setembre)
  • TFG d’Informació i Documentació (professora Carina Rey, 5 octubre)
  • Màster de Continguts Digitals (professor Andreu Sule, 14 i 21 d’octubre)
  • Màster d’Humanitats Digitals (professor Miquel Centelles, 28 d’octubre)
  • Assignatura de “Mitjans de Comunicació i Societat Democràtica”, del grau de CAV (professora Lydia Sánchez, 7 novembre)
  • Assignatura de “Cerca i ús de la informació” (del grau de GIDD, professora Sílvia Argudo, 23 novembre)
  • Assignatura de “Recursos especialitzats en GIDD / ID” (del grau de GIDD, professor Amadeu Pons, 14 desembre)

En total, al llarg del semestre han passat per les nostres sessions al voltant de 230 alumnes que ara són millors coneixedors dels nostres recursos i serveis i volem agrair la confiança que ens ha fet el professorat que ens ha permès anar a les seves classes a fer aquesta tasca que per a nosaltres és tan important.

Recordeu que ens podeu sol·licitar una formació específica sobre alguna base de dades, presentació de la biblioteca i els seus serveis i recursos, del Cercabib o sobre l’elaboració de treballs acadèmics, entre altres continguts. Si esteu interessats empleneu aquest formulari. A més, a l’apartat de Formació d’usuaris de la web del CRAI trobareu altres informacions que poden ser del vostre interès: cursos programats del CRAI i recursos d’autoformació entre altres coses.

Fer del CRAI un referent en formació, és un objectiu del Pla estratègic Iter 2022: “L’oferta del CRAI ha d’estar enfocada a les línies estratègiques de la institució per garantir l’assoliment d’aquestes competències a fi de donar resposta a les necessitats dels diferents tipus d’usuaris”.

Formació als alumnes de CAV

Formació als alumnes de 1r de GIDD i INFOCOM