Actualitzem la guia per al 3r Seminari de l’Aula Rubió sobre repositoris el 18 de maig a les 12 h

Dimecres 18 de maig tindrà lloc el tercer i últim Seminari sobre repositoris dins de l’Aula Jordi Rubió i Balaguer. Per aquest motiu, hem actualitzat la nostra guia sobre repositoris amb informació dels perfils dels nous participants. La guia també presenta un recull sobre les diferents tipologies de repositoris i bibliografia sobre el tema i la trobareu al dipòsit digital i també al nostre issuu.  El calendari dels seminaris d’aquest curs ha estat:

• Seminari 1: “Repositoris: orígens i horitzons”. 10 novembre 2021, de 12 a 14:30 hores
  • Seminari 2: “Repositoris: què i per a què”. 2 de març, de 12 a 14 hores
  • Seminari 3: “Repositoris: la seva integració en l’ecosistema de ciència oberta”. 18 de maig, de 12 a 14 hores.

Serà a la sala d’Actes de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals i també retransmès en viu en el Canal YouTube de la Facultat (el vídeo resultant quedarà arxivat a la llista de reproducció dels Seminaris, on es troben els dos seminaris anteriors).

El programa del tercer seminari serà:

• Introducció: Repositori, un substantiu necessitat d’adjectius en l’ecosistema del coneixement obert /Cristóbal Urbano (Universitat de Barcelona. Departament de Biblioteconomia, Documentació i Comunicació Audiovisual)
  • Taula rodona:
    • Ciro Llueca Fonollosa (Universitat Oberta de Catalunya. Director de Biblioteca i Recursos d’Aprenentatge/Director d’Editorial UOC)
    • Francisco Jesús Martínez Galindo (Universitat Politècnica de València. Servei de Biblioteca i Documentació Científica. Responsable del repositori institucional RiuNet)
    • Ignasi Labastida i Juan (Universitat de Barcelona. Delegat del rector per a la ciència oberta i responsable de la Unitat de Recerca del CRAI)
    • Marina Losada Yáñez (Universitat Pompeu Fabra. Biblioteca/CRAI, Responsable de gestió de recursos electrònics)
  • Modera: Lluís Anglada (CSUC. Director de l’Àrea de Ciència Oberta)