Participació del CRAI BIMA en el Seminari del Màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials

El passat dijous 21 d’abril a la tarda, la biblioteca va poder participar en el Seminari sobre experiències i bones pràctiques per a la preparació del TFM del Màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials. El seminari, organitzat i presentat pel professor Amadeu Pons i inaugurat i clausurat pel professor Pedro Rueda, va comptar amb la participació de dos professionals que van presentar llurs biblioteques: Isabel Juncosa va parlar de la biblioteca de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona i Àlex Cosials ens va presentar la biblioteca de l’Ateneu Barcelonès.

El seminari va continuar amb les presentacions de dues alumnes de la promoció anterior que van explicar les seves experiències sobre la preparació del TFM: Núria Cangròs, que és companya del CRAI Biblioteca de Fons Antic, i Gemma Belmonte, vinculada al centre de documentació Ca la Dona.

Tot seguit, els alumnes assistents van poder presentar breument els projectes que tenen endegats per a poder desenvolupar els seus treballs. En últim lloc i per finalitzar el seminari, l’Èlia Romaní, la nostra bibliotecària del torn de tarda, va fer una breu xerrada on va poder donar unes pautes sobre cerca d’informació i va mostrar diversos recursos interessants per utilitzar al llarg de tota la preparació d’un treball acadèmic.

Des del CRAI BIMA oferim sessions de formació, a mida o reglades, presencials o virtuals, relacionades amb la cerca d’informació, l’ús de bases de dades, dels gestors bibliogràfics i d’altres recursos. No dubteu en contactar amb nosaltres (bib.informacio.audiovisuals@ub.edu) per a qualsevol dubte!