Jornades de portes obertes a la FIMA amb la participació de la Biblioteca

Els passats dies 5 i 6 d’abril hi va haver les jornades de portes obertes a la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals. Aquestes jornades, adreçades a futurs estudiants, tenen l’objectiu de donar a conèixer la Facultat i els tres graus que s’hi poden cursar: Gestió d’Informació i Documentació Digital (GIDD), Comunicació Audiovisual (CAV) i la doble titulació de Gestió d’Informació i Documentació Digital – Comunicació Audiovisual (Infocom).

Les sessions van tenir lloc en dos dies diferents: el dia 5 d’abril van fer la visita dos grups, els futurs estudiants interessats en els graus GIDD i Infocom, i el dia 6, els interessats en el grau CAV, dividits en quatre grups.

Tots sis grups de visitants van passar per la nostra biblioteca, pel jardí i també van visitar les dues exposicions que tenim muntades actualment: l’exposició Ràdio, Podcasts i Diversitats, a l’entrada de la biblioteca i l’exposició Fake News, Fake Science, que es pot visitar al vestíbul del primer pis de la facultat.

Des de la biblioteca volem agrair als organitzadors per deixar-nos participar en les jornades i, en especial, al professorat que van fer de guies d’aquests grups, per parlar tan bé dels nostres espais, serveis i recursos.