Nova guia de lectura: Repositoris

Tornen els Seminaris de l’Aula Rubió de la Facultat i amb ells les tradicionals guies que elaborem des de la biblioteca per acompanyar-los amb recursos per ampliar la vostra informació i suggerir-vos possibles lectures.

La guia es titula Repositoris: Seminari de l’Aula Jordi Rubió i Balaguer 2021-22 i la trobareu a l’espai virtual d’exposicions de la biblioteca. Inclou informació sobre els ponents, sobre les diferents tipologies de repositoris i bibliografia sobre el tema. Esperem que sigui del vostre interès.

El primer dels tres seminaris previstos sobre repositoris tindrà lloc aquest dimecres 10 de novembre, a les 12h, al canal de YouTube de la Facultat. Aquest primer porta el títol de “Repositoris: orígens i horitzons” i comptarà amb els següents ponents: Lluís Anglada, director de Ciència Oberta del CSUC i coordinador dels tres seminaris de l’Aula Rubió, Michel Mennielli, Senior Global Strategist at LYRASIS (Estats Units d’Amèrica) i Eloy Rodrigues, president del Consell Executiu de COAR (Confederation of Open Access Repositories) i Director de la Unidade de Serviços de Documentação e Bibliotecas (Universidade do Minho, Portugal).