Les narracions de la quarantena durant la crisi de la COVID-19 a través de la música: emocions i activitats compartides per Stay Homas

La nostra becària del torn de tarda, la Yulia Mélnik, que és estudiant de segon de GIDD de la FIMA, ha elaborat aquesta infografia a partir de l’article Las narraciones de la cuarentena durante la crisis de la COVID-19 a través de la música: emociones y actividades compartidas por Stay Homas de Maria José Masanet, professora de Comunicació Audiovisual a la facultat, Ana Belén Cano Hila, de la facultat d’Economia i Empresa de la UB, i Priscila Álvarez Cueva de la UPF.

Com ja vam fer fa uns dies, continuem amb la tradició de generar continguts que afegeixin valor al treball dels nostres professors, tot fent-ne difusió pels nostres canals.