Activitats al CRAI BIMA en homenatge al Dia de la dona treballadora

Des del CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals entre el 9 i el 12 de març s’han dut a terme diverses accions en honor al Dia de la dona treballadora:

• La creació del nou Purple corner al voltant del topogràfic 305 d’estudis de gènere (basat en el #IEPurpleCorner de la IE University de Segovia). L’espai gaudirà d’ara endavant d’una senyalització especial que es podrà veure des de diversos angles de la biblioteca.

• El dia 10, el post habitual dels dimecres al nostre blog dedicat als treballs de l’alumnat, es va preparar un recull de vídeos de temàtica femenina fets pels i les alumnes de CAV de l’assignatura De la idea a la pantalla.
  • Entre els dies 9 i 12, cada dia ha aparegut un qüestionari a les nostres Històries d’Instagram sobre dones rellevants perquè els nostres seguidors hi poguessin participar i coneguessin les seves vides.