El jardí de la biblioteca

Aquests dies trobareu que el jardí de la biblioteca és més espaiós. A més a més de la plantació de nous arbres que vam tenir fa poc, ara s’han retirat algunes plantes pensades per quan no hi havia accés al jardí. Com que vam detectar que aquestes podien ser molestes per als usuaris, s’han eliminat. D’aquesta manera, ara hem guanyat un espai que ens permetrà posar algunes taules més en un futur.

Aquí teniu una galeria de fotos de com ha quedat ara:

A l’entrada de la biblioteca també trobareu una altra novetat. S’han instal·lat uns armariets per a l’aparcament de patinets i bicicletes plegables per als estudiants de la Facultat. La utilització d’aquests armariets és gratuïta i cal retirar-los al final de cada jornada. Trobareu més informació a la notícia de la Facultat.