Comiat de les nostres becàries

Aquest divendres serà l’últim dia de les becàries que ens han acompanyat al llarg d’aquest curs 23/24, la Natàlia Esteban Niubó, alumna de 3r del grau d’INFOCOM i la Laia Vilà Carreras, alumna de 2n del grau de GIDD.

D’una banda, la Natàlia, al matí, ha donat suport en diverses tasques relacionades amb el préstec, la difusió de serveis i recursos de la biblioteca i la publicació de materials al blog, i també vam comptar amb la seva ajuda en la preparació de la mudança de la biblioteca. Finalment, al llarg dels darrers mesos, ha estat treballant incansablement amb el nostre company Lluís Anglès en la preparació de diversos materials audiovisuals relacionats amb la celebració dels 20 anys del CRAI i on hi han participat totes les biblioteques i unitats del CRAI de la UB. Podreu veure el fruit del seu treball ben aviat.

D’altra banda, la Laia també ha preparat continguts per aquest blog, ha donat suport en el processament físic dels llibres i revistes, ha inventariat materials d’arxiu i va preparar una guia interactiva pel 8M amb treballs de l’alumnat localitzats al nostre Dipòsit Digital. A part d’aquestes petites tasques, ha dedicat molts esforços en la millora de la preservació d’una quantitat important de volums de la nostra reserva mitjançant el muntatge de fundes i camises de preservació a mida. També ha dut a terme un projecte de tractament d’una col·lecció especial de la biblioteca, des de la preservació fins a la difusió, passant per la descripció dels ítems. Farem pública aquesta col·lecció al llarg dels mesos que venen.

Enviem el nostre profund agraïment a ambdues i esperem que l’aprenentatge assolit durant aquests mesos de beca al CRAI BIMA els hagi resultat profitós. Sort i encerts per al futur, noies!

Start a Blog at WordPress.com.

Up ↑